۵ پاسخ

۲۶ ب بعد میزنن من ۳۲ زدم

آمپول ریه بزنیم
بعد خدای نکرده زایمان زودرس بگیریم مثلا توی ماه هشتم برا بچمون مشکلی پیش نمیاد‍؟

من چون احتمال زایمان زودرس داشتم ۲۷ هفته برام نوشت زدم

از ۲۸ هفته

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۱ ماهگی
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی