۷ پاسخ

من میزدم اذیت میشدم قطع کرد گفت دو تا آسپرین بخور به جاش در روز

بله من از اولش میزنم همچنان هم ادامه داره

من از اول بارداری میزنم سه انگشت تا ناف باید فاصله بذاری بعد تزریق کنی

بله همچنان میزنم😬

من تاهفته ۳۶ زدم بعد دیگه بجاش هپارین داد

من از اول

اره من اوایل استفاده میکردم دور ناف البته تا سه ماه کامل

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری