من یک ماهه روزی یه دونه
به همه بخاطرهمون خونرسانی میدن دیگه یکی چون خونش لخته نشه یکی بخاطروزن بچعدرهرحال برااینابایدخونرسانی بهتربشع چراوقتی دکتریه چیزمیده فک میکنین ضرردارع
به من گفت وزن بچه کمخ باید بزنی
به شما بخاطر چیه دادا
من هر روز ی دونه
سلام اره من يكروز درميون استفاده ميكنم براي جلوگيري از لخته شدن خون هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.