سلام کسی امپول انوکساپارین استفاده کرده

۵ پاسخ

من یک ماهه روزی یه دونه

به همه بخاطرهمون خونرسانی میدن دیگه یکی چون خونش لخته نشه یکی بخاطروزن بچع‌درهرحال برااینابایدخونرسانی بهتربشع چراوقتی دکتریه چیزمیده فک میکنین ضرردارع

به من گفت وزن بچه کمخ باید بزنی
به شما بخاطر چیه دادا

من هر روز ی دونه

سلام اره من يكروز درميون استفاده ميكنم براي جلوگيري از لخته شدن خون هست

سوال های مرتبط