۵ پاسخ

من برایه بچه اولم استفاده میکردم تا هفته۳۷

برای چی میزنید

احتمالا هفته های نزدیک به زایمانت انوکسارو بکنه هپارین دکتر من ک اینطوری کرد

من میزنم اما اسپرین نمیزنم بد دکتر من چند روز ازعمل گفت نزن بد عمل ۱۰ روز بزن تمام

سلام من.استفاده کردم ومیکنم هنوزم.اسپرین احتمالا هفته ۳۵ قطع میشه. انوکسا تا یه روز قبل عمل میزنی گلم.اگه سزارینی. تازه بعد عمل هم داری فک کنم.چرا مشکل پیش بیاد؟؟!!

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری