بین اسم آرسین وسامیار موندم کدومش قشنگه

۱۳ پاسخ

آرسین بهتره

آرسین 😍

آرسن قشنگتره نسبت ب آرسین

ارسین خوبه جدیده

سامیار شنیدم اسم شیطانی هست یعنی یار شیطان یا یار آتش. اما بازم ببین ارتعاش کدوم بهتره .مثل حادثه ساز و بد قدم نباشه

سامیار

سامیار

سامیار

سامیار

عزیزمم حالشون چطورع

آرسین تلفظش کمی سخته

کی مرخص میشن؟ شیر خودتو میدی؟ میتونن میک بزنن؟

بچه هات خوبن؟

سوال های مرتبط

مامان دلین❤️ مامان دلین❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پارلا و آریا مامان پارلا و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیلین 🩷نی نی🩵 مامان آیلین 🩷نی نی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری