۱۳ پاسخ

کارن قشنگ تره ب نظر من

کارن

همسر من اسمش آیکان
هم تو فامیل اسمش خاصه هم قشنگه هم خودش افتخار میکنه به اسمش

آیکان به نظرم جدید تره و خوش آوا تره🥰

کارن
آرن هم قشنگه

آیکان و آیکون خیلی شبیهن
بچهای آیندم کلی از این چیزا سرشون میشه
مسخرش میکنن بنظرم

کارن..

آیکان

کارن معلومهههه

کارن خیلی قشنگتره !!!!!

کاااارن

کااارن

کارن قشنگتره

سوال های مرتبط