سزارین ای ها دومین بچه و چند هفته زایمان کردین ؟

۲ پاسخ

دکتر به من گفت بسته به رحمت داره
اگر زخم سزارین قبلی تحت فشار باشه و امکان آسیب باشه کمی زودتر بچه رو برمیدارن اگرم نه که تا آخر ۳۸ هفته صبر میکنن

فرقی نداره خیلی.همونه

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد