۵ پاسخ

۳۵هفته و پنج روز
نه خداروشکر نرفتن

من ۳۶ هفته زایمان کردم ،دستگاه هم نرفتن ،امپول ریه هم همون روزی که رفتم بیمارستان زدن،زیادبه این چیزافکرنکنین

وای منم استرس دارم که زود دنیا نیان

هر چقد میتونید غذای خوب بخورید
مراقب وزن بچه ها باشید که کم و زیاد نباشه
آمپول ریه هم بزنید دیگه تو دستگاه نمیره
فقط باید مراقبت و استراحت بیشتری کرد
که زایمان زودرس نگیریم

وای خدا نکنه اینجوری بشن🥺

سوال های مرتبط

مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان مهسا مامان مامان مهسا ۷ ماهگی
مامان اهورا🩵ماهورا🩷 مامان اهورا🩵ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی