۵ پاسخ

منم دارم ولی زمانی که باد بخوره بهم و یخ کنم میمیرم از دردش گاهی اوقات یه دستمال یا متکای کوچولو میزارم روی بخاری میشیتم روش خیلی اروم میشم

نترس چیزی نیس عادیه.من ۶ماهه دارم.منتها ۳۰ به بعد دردش وحشتناک شده ..یه شیاف بزن

چجوریه دردش؟

نگران نباش ایشالا نیس

منم از درد واژن نتونستم بخابم😢😢

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌وسوم بارداری