۸ پاسخ

دکتر پسر من گفت میشه از هشت ماهگی داد من بهش دادم صبحانه ت این چند روز عاشقشه

ما که هنوز نمیدیم

ببخشید بچه های شما می تون
نان و بجون یا قورت می دن

اره من از خیلی قبل دادم

آره عزیزم من میدم از 9ماهگی

اگر قبلا رفلاکس داشته نه تا ۱ سالگی نباید بدی

بله عزیزم فقط در مقدارکم

بله گلم البته تست بگیرید

سوال های مرتبط

مامان nil🦋 مامان nil🦋 ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان اریامهر مامان اریامهر ۱۵ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی