۱۰ پاسخ

سر خود خیر
از دکتر بپرس اون میگه

منم دارم دکتر گفت طبیعیه

حتما از دکترت بپرس سرخودت دارو استفاده نکن

با دکترت هماهنگ کن عزیزم، سرخود نمیشه

عوارضی نداره بخور آرومت میکنه

تپش قلب یهویی رو منم دارم طبیعیه دیگه باز خودش خوب میشه

فکر نکنم این قرص تو بارداری مجاز باشه

دوز بیست هم‌می تونی استفاده کنی ها ولی اگر شدید نیست همون ده استفاده کن
قبلا غذا استفاده کن بیست دقیقه بعد غذا بخور که قند بدنت نیاد پایین

ادیت بارداری🥹❤️

تصویر

آره دوز ده رو استفاده کن
من تحت نظر دکتر قلبم دارم استفاده می کنم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان سالار مامان سالار ۱۰ ماهگی