۲ پاسخ

من همون لحظه که اومدم خونه تا فردا همون ساعت واکسن قنداق کردم خوب بود بچه راحتتر بود

قنداق لازم نیس اصن

سوال های مرتبط

مامان توماج مامان 
وجوجه مامان توماج مامان وجوجه هفته نوزدهم بارداری