دلپیچه یا اسهال شدن طبیعیه تو این هفته من

۸ پاسخ

انار بخور تاثیر داره

نمدونم کلوچه میخورم دوسه روز. داخل بادیون و شوید داره از اون نیست؟

آره عزیزم امااگه چندین باردرروزباشه بادکترت مشورک کن

خیلی خوبه که بعضیا یبوست میگیرن این سخته

اره طبیعیه

اره عزیزم من اون هفته ها داشتم

آره منم داشتم

اره منم همینجور میشم گاهی وقتا

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو🤰❤ مامان کوچولو🤰❤ قصد بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری