۷ پاسخ

منم هفته ۸ هستم دلپیچه و اسهال دارم و خیلی نگرانم

اره منم اینجوریم دکتر گفت طبیعیه خداروشکر رفع شده علاعم دیگه شروع شد

فک کنم طبیعی باشه

منم همینجوری بودم هفته سوم چهارم

اره منم همینطوری بودم

من شنیدم یبوست داشتن طبیعیه

ویروس نگرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری