۸ پاسخ

روده تحریک پذیر داری شاید

بله بخصوص ماه ا‌ول

آره عزیزم طبیعی هست
نفخ شکمم طبیعی هست

منتها تواین هفته یخورده بالا ترر کمر درد اینها میشی طبیعی من میشدم خیلی میترسیدم

بدش حالت تهوع بیزاری از غذا بدش سردردتو هفته های 13یا 14 بدش ییوست فلان بسال

چه جورم اره خیلی طبیعی نفخ شکم اینها

بله منم اینجور بودم

بله طبیعی

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هشتم بارداری