۲ پاسخ

هیچی بهتر از میوه نیست

بیسکوییت مادر پودر کن. خرما هم پوره کن . توپ خرمایی درست کن. توی پودر پسته، پودر نارگیل، کنجد بغلتون. بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان دیان🥰 مامان دیان🥰 ۱۶ ماهگی
مامان پسر نازم👣 مامان پسر نازم👣 ۱۴ ماهگی