مامانا شما با دندون درد چه می‌کنید ؟؟

۵ پاسخ

وااای خیلی بده واقعااا 🥺🥺

چیریش خیس کن بزار یه شب بمونه روش
دیگه تموم میشه دردش

من مسکن میخورم یا بعضی موقع شیاف میزارم 😊

من تو هفته30 به قدری دندونم درد میکرد گریه میکردم از دردش ریشه اش بود رفتم کشیدم عفونت کرد دردش صد برابر شد دیگه دکترم چنتا قرص گف خوردم خداروشکر خوب شد

مدارا

سوال های مرتبط

مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وششم بارداری