خانما شما تو بارداری دندون درد میگیرید چیکار میکنید خوب شه؟

۳ پاسخ

برو درستش کن
من دقیقا هم هفته شما بودم بدون نامه پزشکم رفتم دندون پزشکی گفتن هیچ کاری نمیشه کرد خلاصه من از ۲۶-۲۷ هفته درد کشیدم تا امروز که ۳۴هفته و ۶ روزم از دکترم نامه گرفتم بردم پیش دندون پزشک بدون اینکه حتی لیدوکایین بزنه یکم تراشید پانسمانش کرد
دکترم حتی اجازه لیدوکایین هم داده بود ولی اصلا نیاز نبود نزد🫤
بهش گفتم خب اون دفعه اول چرا این کارو نکردی من این همه زجر کشیدم درد کشیدم گفت باید حتما نامه میاوردی

اب نمک تو دهنت نگه دار همونجایی ک دندونت درد میکنه پرنمکش کن

میخک.

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری