۷ پاسخ

من ۲۴ هفته کشیدمش،

سیر بزار روش

مال منم از ۲۸هفته شروع شده فقط با آب نمک و آبلیمو ساکتش کردم تا بعداز زایمانم بکشم راحت شم

عفونت دندون باعث پارگی کیسه اب و زایمان زودرس میشه خانما بی توجهی نکنید نامه از دکترتون بگیرید ببرید دندون پزشک درست کنه خیلی خطرناکه

منی که ۵ شب پشت سر هم دندون درد شدید دارم متخصص هم رفتم گفت مشکل نداره برات میکشم ولی خودم ترسیدم نکشیدم، فقط استامینوفن ساده اگه دردت شدید ۵۰۰ بخور و قطره دنتول هم بریز روش فوری آروم میشی
من گفت عفونت داره قرص آموکسی سیلین ۵۰۰ بهم داد ۸ ساعت دارم میخورم

والا من با نمکو میخک اینا فعلان ساکتش کردم ولی خب مراعاتم میکنم آب یخو باد اینا خیلی. مواظبم مال من رسوام کرده دیگه

آب نمک ولرم قرقره کن
کمپرس آب گرم
مسواک

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گونای مامان گونای هفته سی‌وچهارم بارداری