منم شباخیلی اذیت میشم و فقط با ماساژ بدنم نرم میشه و به خواب میرم
پس فردا خدای نکرده یچیزی بشه بچه روی تو عیب و ایراد میزارن،،نمیگن ماه های آخر ازش کار کشیدیم و فلان،،همش میفته گردن تو،،روت عیب میزارن
ماه هشتم هستی،،شوهرت چقدر بی درکه،،بشین خونه بابا،،برا چی میری سرباغ؟؟بزار کارگر بگیره یا مادر و خواهرش برن بهش کمک کنن
کمردرد زیاد که خیلی اذیت بشی و با استراحت خوب نشی نیاز به ویزیت دکتر داره عزیزم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.