۳ پاسخ

بدون شیرین کننده باید بچه بخوره

بادومو خیس کن
پوستشو بگیر
با صافی پودر کن
با یکم اب جوش و یه تیکه کوچک نبات مخلوط کن بزار لعاب بده
لعابشو بده بخوره

بادوم رو با چاي صاف كن رنده ميكنم ابجوش دو ق يا يك ق غذاخوري ميريزم روش و تموم

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان علیهان👼🏻🩵 مامان علیهان👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی