۱۴ پاسخ

پسر من از اوایل ۳ ماهگی میره

تازه داره غلت میخوره

اره اللن دیگه جلو میره اووو کلی

دختر من تو هوا شنا میکنه😂

بزاری رو شکم روی بالش جلوش ی چیزی بزاری تلاش میکنه بره

اره دخترم میره معمولا پنج ماهو نیم به بعد شروع میکنن عجله نداشته باش

نه هنوز

من دخترم اصلا سینه خیز نرفت ولی الان یه هفته هست چهار دست و پا میره

نه در تلاشه‌باسنو میاره بالا سرشو میچسبونه زمین ولی نمیتونه قشنگ بره

من‌ تلاش میکنه بره اما حرکت نمیکنه😂

نه بابا تازه غلت میزنه

برا من شروع کرده از اخرای سه ماهگی

در تلاشه که بره
یذره میره خسته میشه

ن بابا

سوال های مرتبط

مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۵ ماهگی
مامان نلین💕✨ مامان نلین💕✨ ۱۵ ماهگی
مامان وطن مامان وطن ۵ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی