راهکار بدین برای گرفتن از قنداق🥺🙁

۴ پاسخ

یکم شل ببند بعد ی دستش رو بیرون بذار با دستات بگیر بعد دوتا دستاش بیرون باشه کم کم سعی کن انجامش بدی

من ازاول قنداق نکردم

من بدون قنداق نمیخابه

بچه من خودش بدش اومد زور میزد باز کنه دیگه قنداق نکردیم اروم‌میشد

سوال های مرتبط

مامان دلماه 🌙🫀 مامان دلماه 🌙🫀 ۱۶ ماهگی