۵ پاسخ

منم امروز خیلی شدید بود سوال کردم اکثرا گفتن اشکال نداره رحم داره جا باز میکنن

اگه با استراحت و شیاف خوب نشدید مراجعه کنید

سرویکس چنده

والا اینجا هرکی رفته بسمارستان پشیمون شده
حداقل دولتی نرو

اگر شدید اره باید بری بررسی بشی

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری