کسی از این مدل شربت به بچه اش داده

تصویر
۱ پاسخ

بچه من هروقت اینو میدادم بالا میآورد
چون هم خیلی شیرین بود هم خیلی تلخ

پاراکید بهتره
حتی کوریزان هم تب بر داره که اونم خوبه

سوال های مرتبط

𝓐𝔂𝓭𝓪 𝓐𝔂𝓭𝓪 قصد بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی
مامان میکل🥰 مامان میکل🥰 ۳ سالگی