۱۰ پاسخ

من که اینستا ندارم اما اکسپلور شوهرم اینجوری الانه😂

همش هم تپل هستن

همه این‌فیلمارو بالای چند بار دیدم توی اینستا از بس نگا میکنم😂

برا من لباسه😂😂😂

اکسپلور شوهرم😂جالبه مثلا از بچه هم بدش میومد پنج سال التماسش کردم برا یدونه بچه😂

منو شوهرمون هم همینیم💖🥰

اکسپلور من همش خوراکی 😑😑🥴🤣

وای چقدر حوص بچه کردم این روزا شمارو میبینم

دقیقا! منم همینطور 😁😍

وای🤣😂
برا من همش سیسمونی بود

سوال های مرتبط