۲ پاسخ

من یه مدت درست میشه دوباره برمیگرده
1-2ساعت گیرشم بخوابه

نگوووو ک من دیونه شدم از بدخپابیش ساعت ۳ یا ۴ میخوابه شبا

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری