۷ پاسخ

من بستری شدم بخاطرش استامینوفن ساده ایتزومایسین هر۱۲ ساعت دیفن ساده داروهام بود

از عزیزم من امروز دکتر بودم گف قرص سرماخوردگی نخور

سوپ و آب پرتقال و فلفل دلمه بخور

استامینوفن ساده
پلارژین بزرگسال

استامینوفن ساده اشکالی نداره فقط
بقیش ضرر داره

اره من سرچ کردم نوشته بود بده. از اب پرتقال طبیعی و اب داغ ابلیمو عسل فقط استفاده کنیم اگه درد یا مشکلی بود هم استامینوفن ساده

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان پسرنانازم مامان پسرنانازم هفته بیستم بارداری