۱۰ پاسخ

تو این اوضاع مملکت صلاح نیست

بزن تو دهن دلت 🙃

اصلا تو این وضعیت گرونی بچه دوم آوردن ظلمه

فک کردم سندروم دوسالگیه
چون منم همین حسو دارم متاسفانه

نیار تو این گرونی خودمون از گشنگی نمیریم خوبه

ب قیمت شیر خشک مای بی بی و هزینه های وحشتناک سنوگرافی زبر میزی متخصص زنان و در اخر رفلاکس کولیک پروسه دندون در اوردن فکر کن 🤣🤣🤣

خو بیار عزیزم

به شب بیداری هاش فکر کن ، به خودت فکر کن ، به اوضاع مملکت فکر کن ، بعد به خودت بیا زن ... 🤣

ن والا با این اوضاع اصلا طبیعی نیس

گول نخوری😁

سوال های مرتبط

مامان روشنک خانوم🥰 مامان روشنک خانوم🥰 ۲ سالگی
مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی
مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی