آیا برای تنگی نفس توی بارداری چاره‌ای هست؟

۱۱ پاسخ

من اکسیژن استفاده میکنم وقتی نفس تنگی و تپش قلب شدید دارم

چند کیلویی

من بخور سرد گذاشتم بهتر شدم از تنگی نفس نمیتونستم بخوابم

تحمل کنیم

باید متکا بلند بزاری زیر سرت

نه دیونه شدم🥲

وای منم تنگی نفس خیلی اذیتم میکنه

درکت میکنم منم همینجوری بودم

منم تنگی نفس دارم گاهی فرستادنم پیش دکتر ولی من نرفتم بنطرم طبیعیه

صاف نخواب بدتر میشه آدم به پهلو بخواب نفس عمیق بکش دم و بازدم تو هوای آزاد بهتر میشی

هیچ راهی نداره جز صبر وتحمل

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۸ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد