من گرفتم. فکر میکردم اصلا نم پس نمیده ولی پس داد. واسه بچه ای که جیش رو نمیگه خوب نیست. اگه بچه ت جیش رو میگه و فقط واسه اطمینان میخوای بد نیست
ن اصلا نخر خواهرم برا پسرش گرفت رد میکرد اصلنم استفاده نکرد من بدون شورت آموزشی از جیش گرفتم
بنظرم یچیز چرتیه
اولا نم پس میده
دوما ایقد گشا هستن نمیشه زیر شلوار بپوشی یا تنگ هستن و بچه رو اذیت میکنن
سوما یکی بخری فایده نداره حداقل دوتا میخاد
اخرش بگم خواهر ی تصمیم بگیر خودت مرتب ببرش دسشویی یاد میگیره اگه هم خونه رو به گوه کشید فدای سرش تابستون میشوری شورتا رو نگیر فقط الکی کلاسه ک بگی خریدم
نه به درد نخورترینه
گلم تو این سن حجم ادرارشون زیاده مثه نوزادی نیست و نم پس میده
و اینکه بشوریش چون زخیمه جنسش خیلی دیر خشک میشه
بنظرم برا مهمونی پوشک شورتی بگیر من مای بیبی استفاده میکنم
ببین اگ چند لایه بگیری بهتره
ولی برای مثلا بیرون میبریش بنظرم گزینه خوبیه
میخام برم بخوابم ولی میگم نپوشون بدونه اون راحتتر یاد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.