مامانا از کی خط وسط شکم میفته من چرا نیفتاد

۸ پاسخ

من از 13 هفته افتاده

واسه من افتاده

بهتر ک نیفتاده

مال من از ناف ب پایینه فک کنم ۲۴ هفته افتاد برام

من از الان افتاده داره خط بالای ناف هم روز ب روز پررنگتر میشه

لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁

برای منم نیفتاده هنوز سر بارداری اولمم نیفتاد

برای منم سر هردو بارداریم نیفتاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری