مامانا خط قهو ایی وسط شکم از چند هفته میفته

۱۶ پاسخ

از اول دارم

من سر بچه اولم داشتم ولی این یکی ندارم

من ندارم

منم ندارم

ازمن که ازهم اول افتاد خط پایینش
دوهفتس از ناف تازیرسینه هم دراومده

من دارم از ناف به پایین

من نداشنم اصلا

من از ۱۸هفته کم کم در اومد الان پررنگ شده از زیر نافم تا زیر سینه

برا من الان افتاده ولی زیر نافم تا ناحیه بیکینی

بنظرم اگه واسه کسی باشه از ۴ ماه دیگه معلوم باشه من خودم هیچی نیست

من دارم از ناف ب پایین

من ندارم

من از پايين شكمم تا نافم هست ب بالا ديگ نداره

من ندارم هنوزم

از من خیلی وقته در اومده

بعضیا دارن

سوال های مرتبط

مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۲ ماهگی
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی