مامانا شکم از چند هفته بعد ترک میخوره ؟

۳ پاسخ

من این سومین بارداریمه اصلا چرب نکردم ترکم نخورده شکمم تاحالا،البته ممکنه به خاطر این باشه ک شکمم خیلی بزرگ نمیشه تو حاملگی همه ش تو پهلوه

تو هرکسی متفاوته
اینجا دیدم یه سری از 24/5 هفته هم خوردن
من خودم 30 هفته رون و باسنم ترک خورد و همینطور داره بیشتر میشه
و اینم بگم که اونجا هارو چرب نمیکردم چون فکرشو نمیکردم و جاهایی که چرب میکردم فعلا نخورده اما دیدم خیلیا هفته های اخر یهو میخورن و همچنان نگرانی شو دارم

واس من ک گوش شیطون کر تا الان نخورده بریم تا بعدش ببینیم چی میشه😂

سوال های مرتبط

مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان بیدمشک 🪻💗 مامان بیدمشک 🪻💗 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ ماهگی