از من فقط سرخ رگا معلوم میشه شکمم قرمز شده
من 31خورد
ژنتیکیه یسریا اصلا نمیزنن یسریا خیلی کم میزنن یسریا پر ترک میشه شکمشون
من تازه خورده🥲
یعنی کسی هست که کلا ترک نخوره
من از ۳۲هفتگی زیر شکمم چند تا ترک ریز در اومد هنوز زیاد نشدن خداروشکر
منم فعلا هیچی ندارم فک کردم دیگه همینجوری میمونم 😂
مال من از ۲۵ هفته اینا شروع شد
هرکسی یک جوره… بعضیا از همون ۲۷ ۲۸ ترک میخورن بعضیا هفته ۳۶ ۳۷ اخراش ترک میخورن
۳۵هفته تاقبلش یدونم نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.