کیا برای فردا سزارین دارن ؟؟استرس ندارین ؟؟

۵ پاسخ

من فردا صب ساعت ۷ ن استرس ندارم .ی شب رفتم اورژانسی ان اس تی بچه ها دنیا میومدن و گریه میکردن اون لحظه انقد ذوق داشتم دلم میخاس همونجا عملم کنن بچمو بدن بغلم بیام خونه.الان تاشب کار دارم میخام برم حموم مژه بزارم و اگ استرس گرفتم موقع خواب یا تو اتاق عمل باشه.همه تونسن ماهم میتونیم

چند هفته سزارین میکنن براتون‌

من فردا وقت سزارینمه فعلا که استرس ندارم

من فردا بستری میشم پس فردا عمل
اصن از استرس هر آن احساس میکنم قلبم می‌خواد وایسه

من خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی