۳ پاسخ

اره خوبه

پسر من تولد33.5بود سه ماهگی 38 متخصص اطفالش گفت کم رشد کرده

دختر منم همینقد بود

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱ سالگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی