دخترا ساک زایمانمونو چند هفته ببندیم؟

۱۰ پاسخ

من هفته پیش بستم براش

میشه لیست کامل ب من بدید هم برا خودم هم بچه نمیدونم چی میخوام

من 32 بستم.

من هنوز اتاق نچیدم

۳۵،۳۶ هفتگی ببند

از۳۴ببند. 🥺ایشالع وقتش زایمان کنی ولی من خودم دومین بار ایندفعه ۳۶زایمان کردم سوپرایزشدم قشنگ

من هنوز نبستم، البته ک اگه بیمارستان خصوصی میری، خودشون همه چی میدن هم برای بچه هم برای خودت واقلا چیز خاصی نیاز نیس، منم خصوصی میرم، ولی بازم برای محض احتیاط برای بچه یخورده چیز برمیدارم، واسه خودمم وسیله هارو میزارم دم دست ولی توساک نمیزارم ، موقع بستری به همراهی میگن چه چیزهایی نیازه ، که اگ به همراهیم گفتن بدونه وسیله هام کجاست و بیاره ، دیگم ک چیزی نمیخواد

من ۳۵ هفته بستم شما هم از همون ۳۴ انشالله شروع کن به بستن

من این هفته بستم عزیزم

من هنوز نخریدم ک ببندم

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری