ترشح سفید دارم اشکال ندارع ‍؟🥺

۶ پاسخ

والا این بارداری هر ثانیش استرسه، من تکون میخوره میترسم نمیخوره میترسم ،با هر علایمی استرس میگیرم ، یکشنبه هم غربالگری دوم رو دارم از الان استرس دارم

طبیعیه هرچی هم هفتت بالا بره بیشترمیشه

خب پس اشکال ندارع طبیعیه فقط هواست باشه اگه رنگی شد و سوزش یا خارش داشتی به دکترت بگو نکنه دور از جون عفونت باشع

نه عادیه منم داشتم

ترشح توی بارداری طبیعیه عزیزم ولی اگه بدون بو و بدون خارش باشه

نمی‌دونم والا من نداشتم هیچ ، ولی خب دکتر می‌کنه اگه بدون بو و سوزش و خارش و بی رنگ باشه اشکال ندارع

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 ۸ ماهگی
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری