منم عاشق دوغ بودم الانم پسرم خیلی دوس داره
آخ منم ویار دوغ چیزای شور میکردم این تهوع منو کشت تا چهار ماهگی شب درمیون زیر سرم بودم انقد دمیترون اندسترانون خوردم بواسیر گرفته بودم بدنم کم آبی گرفته بود
و منی که اصلا ویار نداشتم😐😂
الان بیشتر دلم چیز میز تا اونموقعه😂😂
اینم پسره مبارکه
وای منم یکسره دوغ میخوردم
بچت دختره منم ویار لبنیات داشتم
وای منم ولی دوغ ابعلی فقط 🥲
البته به خیار و گوجه و سبزیجات و ترشی شور هم خیلی علاقمندم🥲
ویارت اگ مث قبلیه جنسیتت برعکسه
جنسیتش مشخص شده؟
منم ویارم دوغ و ماست و خیار شور بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.