خانومایی که زایمان کردن چند هفتگی بچه میاد؟؟؟

۱۰ پاسخ

من ۳۶ هفته

من 40 هفته هم رد کرد. طبیعی

ممنونم قشنگم همچنین شما بسلامتی نی نی بغل‌بگیری

من 35هفته زایمان اورژانسی کردم

من ۳۸ هفته و ۲ روز سزارین شدم
طبیعی تا ۴۰ هفته ام امکانش هست بمونه

38هفته 1روز سزارین شدم

درد زایمان‌شروع میشه همون موقع ..ولی خب دیگ‌کامل بودن وزنشونم خوب بود..ولی کاش این زایمانم یکم دیرتر از ۳۷ هفته بشه

سلام من‌دوتا طبیعی ۳۷ هفته😑

حالت طبیعی از ۳۸ هفته تا ۴۰ هفته

حدود ۳۸ هفته برای سزارین
از بعدش برای طبیعی

من ۳۸هفته و ۲روز سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری