6 ھفتہ 3 روز ھستم ت 7 ھفتہ برم سنو

۷ پاسخ

ای جان منم باتو هم هفتم من میخوام ۲۱دی برم ان شاءالله

من ۸ هفته رفتم

وارد نه شدی برو من رفتم نبود حامل خیلی بد شد

۸ هفته بهتره

7هفته و 4 روز برو

من الان ۷ هفته ام نرفتم گذاشتم ۸ یا ۹ هفته

آره

سوال های مرتبط

مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان .....❤ مامان .....❤ ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری