ازمایش دادم گفتن ھفتہ ھشتم بارداری ھستم ولی حیثیت علائم ندارم

۵ پاسخ

عزیزم مهم سلامتی جنینه بعضی ها اصلا علائم ندارن

طبیعیه عزیزم بعضیا ندارن کلا دوستم باردار بود میگه وقتی رفتم ان تی و بچه رو دیدم اون موقع باورم شد واقعا باردارم میگه چون هیچ علامتی نداشتم برعکس خیلی هم خوبه نه تهوع نه کمردرد نه هیچی راحتی دعا کن تا آخر بدون علائم باشی برا بعضیا دیرتر شروع میشه

طبیعیه عزیزم منم هیچ علامتی ندارم

علائم برا همه یکسان نیست کم کم میاد سراغت
خیلی به علائم توجه نکن

منم تهوع اینا ندارم

سوال های مرتبط

مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌وسوم بارداری