عزیزم مهم سلامتی جنینه بعضی ها اصلا علائم ندارن
طبیعیه عزیزم بعضیا ندارن کلا دوستم باردار بود میگه وقتی رفتم ان تی و بچه رو دیدم اون موقع باورم شد واقعا باردارم میگه چون هیچ علامتی نداشتم برعکس خیلی هم خوبه نه تهوع نه کمردرد نه هیچی راحتی دعا کن تا آخر بدون علائم باشی برا بعضیا دیرتر شروع میشه
طبیعیه عزیزم منم هیچ علامتی ندارم
علائم برا همه یکسان نیست کم کم میاد سراغت
خیلی به علائم توجه نکن
منم تهوع اینا ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.