خانما تو هفته11
ترشحات آبکی بی رنگ طبیعیه ؟

۵ پاسخ

اره طبیعیه مگر اینکه زرد و سبز باشه یا اینکه خارش داشته و بوی نامطبوع بده باید بری دکتر. چون علائم عفونته

برنامه ب ل و داری ۱۵۰میده
م ی ل ی ۱۴۰تومان میده

اره منم اویل داشتم الان ندارم اگه بی بودبدون خارش باشه مشکلی نیس

باید به دکترت بگی اینجا هرچی بگی میگن طبیعیه

منم دارم میگن سفیده ابکیه گفتن ک طبیعیه اگر بی بو بدون خارش باشه

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری