من بستری شدم برای زایمان برام دعا کنید

۸ پاسخ

انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم 💕 نی‌نی به سلامت بغل کنی

انشالله صحیح و سالم بغلش کنی کدوم بیمارستان رفتی

ان شا الله نی نیتو سالم بغل بگیری.برای ما هم دعا کن🥹

بسلامتی مادر بچه بشی گلم التماس دعا

بسلامتی عزیزم طبیعی یا سزارین

بسلامتی کدوم بیمارستان

سلام سزارین؟

وای گلم انشاا بسلامتی باشه برامنم دعاکن حداقل تا ۳۵برسم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا🩷 مامان مرسانا🩷 روزهای ابتدایی تولد