زیر نافم
۴.۵ بار مثل نبض زد
ینی نی نی بود؟؟؟😍😍

۹ پاسخ

اخی اره خودشه خیلی حس باحالیه

من پهلوی سمت چپم همچین چیزی حس میکنم. حالا نمیدونم بچه یا ن.

من هچی حس نکردم هنوزز🥹😅کاش منم زودتر حس کنمم

احتمال داره

جفتت چیه

اررره نینیه😍😍

ارهععععهه😍چیه نینیتون 😍

اره😍😍

اره 😍برا منم اونجوریه اول میزنه بعد سر میخوره😂

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان نخودچی🩵👶🫀 مامان نخودچی🩵👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری