مامانت چی بخورم پریود شم

۵ پاسخ

داروخانه میدن یا دکتر باید بنویسه

نشدی یه پرژسترون بزن

چیزای گرم بخور دمنوش زعفرون دارچین زنجبیل

اره سه روز نزدیکه که سکته رو بزنم

انداختی عقب

سوال های مرتبط

مامان دخملا مامان دخملا ۱ سالگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی