بیبی چک زدم مثبت بود رفتم سونو گفت چیزی دیده نمیشه

۳ پاسخ

خب زوده قشنگم من بیبی زدم فقط هاله انداخت برام هنوز قشنگ مثبت هم نشون نداد ولی خودم میدونم باردارم یکم دیگه صبر کن بعد برو سونو

زوده خب..آزمایش ندادی؟

زود رفتی سونو
بتا دادی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری