۸ پاسخ

ببین من سر بچم بی بی زدم سه تا یکی درجا مثبت شد یکی با فاصله یکیشم منفی شک کردم ازمایش دادم گفت احتمال بارداری صفره فاصله دادم پریود نشدم رفتم دکتر دارو داد پریود نشدم یک ماه قشنگ گذشت شک کردم دوباره رفتم ازمایش ولی جای دیگه گفت بارداری میخوام بگم آزمایشگاه و سنوگرافیتو عوض کن شاید سر سری گرفتن

زوده عزیزم نگران نباش دوهفته دیگه برو

بتا زیر ۲۰۰۰تو سونو معلوم نیست

احتمالا لقاح دیر انجام شده، قبلا پریودت چند روزه بود؟ کساییکه تنبلی دارن و تایم تخمک گذاری شون مشخص نیست طبیعیه که مثلا روز سی سیکل تازه تخمک گذاری کرده باشن ،ضمنا بتا حتما باید بالای ۲۵۰۰ باشه تا ساک حاملگی مشخص باشه، نظر من اینه بتا تو تکرار کن ،ببین رشد داره؟ هر ۴۸ ساعت باید دوبرابر بشه

بعضیا میگن تو سونو دیر مشخص میشه ضخامت رحم چند بود

خب چون زود رفتی یا باید سنو داخلی بدی که مشخص بشه یا صبر کنی چون طول میکشه عجله نکنه

عکس بی بی میزاری ببینیم

حتما پوچ

سوال های مرتبط

مامان اوا مامان اوا هفته سی‌ویکم بارداری