۲ هفته دیگ برو سونو که ساک و جنین مشخص بشه
اگه ۱۵ اسفند باشی با منی من ۷ هفته ۴ روزمه
چطور پونزده اسفند اخرین پریودیش بود بعد هفته پنج. بعضیا ی ذره بلد نیستن جواب سوال مردم بدن. عزیزم من اهرین پریودیم پنج فروردین بود. پونزده روز دیگ میرم واسه تشکیل قلب. تو خو دیگ باید همین الان بری دیگ الان طرفا هفت هشت هفته ای
هفته 4 هستی دیگه بزار هفته پنجو رد کنی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.